کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت‌و‌گوی اختصاصی با سعید زمانیان مطرح شد

تحقق شعار سال نیازمند عزمی بسیجی‎وار است

3 فروردين 1393 ساعت 14:37

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مستلزم این است که هم مردم و هم مسئولان با عزم بسیجی‎وار وارد میدان شوند.


سیدسعید زمانیان، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با تبریک سال جدید اظهار کرد: امید می‎رود در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، شاهد رشد و تعالی کشور در دو بخش اقتصاد و فرهنگ باشیم.

وی با اشاره به اهمیت نامگذاری سال 93 ، گفت: مقام معظم رهبری همواره توجه مسئولان را به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد معطوف داشته اند و این امر در سال‌های گذشته از نمود بیشتری برخوردار بوده است.

زمانیان تصریح کرد: این در حالی است که مسئولان نسبت به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد توجه لازم را نداشته و آنگونه که شایسته است به این دو بخش نپرداخته‌اند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزم بسیجی‎وار است، افزود: تحقق شعار سال  مستلزم این است که هم مردم و هم مسئولان با عزم بسیجی‎وار وارد میدان شوند و در این راستا تلاش کنند.

زمانیان، نگاه به درون و توجه به تولیدات داخلی را لازمه تحقق حماسه اقتصادی دانست و گفت: تقویت تولیدات داخلی و خرید اجناس تولید کشور از سوی مردم می‎تواند ما را در تحقق حماسه اقتصادی کمک به سزایی کند.

وی، توجه به فرهنگ را از دیگر وظایف مسئولان در حوزه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نقشه راه را به خوبی برای مسئولان ترسیم کردند و اکنون مسئولان باید به درایت و تلاش لازم در راستای تحقق این منویات وارد میدان شوند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 13369

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13369/تحقق-شعار-سال-نیازمند-عزمی-بسیجی-وار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir